Femeile care urmează o dietă vegetariană sunt mai predispuse să își rupă șoldurile, potrivit unui studiu
- Dieta vegetariană predispune femeile la fracturi de șold.
- Dieta vegetariană nu asigură sănătatea mușchilor și a oaselor.
- Femeile vegetariene au un risc cu 33% mai mare de fractură de șold.
Vrei să renunți la carne? Gândește-te de două ori, mai ales dacă ești femeie. Femeile cu o dietă vegană sau vegetariană au un risc cu 33% mai mare să facă fractură de șold, arată un studiu făcut pe 26.000 de femei cu vârste între 35 și 69 de ani din Marea Britanie.
Din acest grup de femei, 28% sunt vegetariene și 1% sunt vegane.
Autorii studiului spun că dietele vegetariene oferă adesea un aport mai mic de micronutrienți necesari sănătății mușchilor și oaselor. Dar nu descurajează persoanele care au dietă vegetariană, ci le sfătuiește doar să fie atente să își asigure necesarul de vitamine și minerale.
Vor acum să continue studiile și pentru bărbați. Studiul a fost publicat în revista BMC Medicine.
The post Femeile care urmează o dietă vegetariană sunt mai predispuse să își rupă șoldurile, potrivit unui studiu appeared first on Aleph News.
More Stories
Floria investește peste 150.000 de euro intr-o nouă locație în Iași, dezvoltând extinderea prin franciză.
Floria, unul dintre cei mai importanți retaileri români specializați în vânzarea de flori și cadouri, își consolidează prezența pe piața...
Miliardarul Roman Abramovici devine un aliat cheie al lui Zelenski în lupta acestuia de a obține un acord de pace cu Rusia
Ucraina încearcă forțarea terenului pentru revenirea la noi tratative de pace. În mai 2026, președintele Volodimir Zelenski a purtat o...
O dronă rusească a fost doborâtă de avioanele NATO după ce a intrat luni în spațiul aerian al Letoniei
Luni dimineață, Forțele Aeriene ale Letoniei au interceptat o dronă intrată ilegal în spațiul aerian al țării dinspre Rusia. Incidentul...
Un cutremur cu magnitudinea de 7,8 pe scara richter a avut loc în Filipine. A fost instituită alerta de tsunami.
Sudul arhipelagului filipinez se confruntă cu bilanțul tragic al celui mai puternic seism din acest an. Un cutremur masiv cu...
Războiul din Iran a atins pragul de 100 de zile: Strâmtoarea Ormuz este încă blocată, iar Trump amenință cu reluarea bombardamentelor. Cum a fost afectată economia mondială și pe ce se focusează acum investitorii
Astăzi se împlinesc 100 de zile de la izbucnirea războiului din Iran, un conflict care continuă să genereze volatilitate semnificativă...
BREAKING. Iranul atacă Israelul cu rachete balistice, pentru prima dată de la începerea armistițiului. Israelul va răspunde atacurilor, avertizează oficialii israelieni / Reacția lui Trump: Înapoi la negocieri!
UPDATE 02:09 – Sursă pakistaneză: Ne apropiem de un acord temporar rapid între SUA și Iran „Ne apropiem de un...